TEMAN SETIA

Nostalgia

ASSALAMUALAIKUM....





        Hello readers....lama benor ghase tak update ney haa....baru nak ada bahan nak update....kuikui....ni hasil dari aku selongkar rumah mak aku dekat kampung...tetiba jumpa benda alah nie....











           Huahuahua dulu last main time sekolah rendah...sekarang dah 24...nak cari benda nie punya payah...tetiba ada pulak dekat rumah aku sampai sepaket...entah sapa punya...aku rembat je lah...dah aku anak tunggal...takde sapa nak marah haha....dah rembat main sorok-sorok dekat dapur sebab takut kantoi dekat encik tunang..,,nak kawin pun main benda nie lagi...mampus aaa....alih-alih...ini pulak jadinya....









      Dah dia pulak yang lagi lebih main dari aku haa....sampai habis semua...aku sempat main satu jer....kalau korang dulu kecik tak pernah main benda nie...memang rugi hooo....memang best main..bukan senang nak dapat...dulu 20sen boleh dapat tiga...sekarang Rm1 baru 5 haa....tapi au rasa sekarang dah tak dapat dah benda...entah mana mak aku beli....








        Lepas dah habis main...gulung gini...lepas tue bagi nampak macam ada bubble sikit tu...kepelet dekat dahi...haaaa best oii bunyi....hahahahaha....cer try kalau tak caye...haha dasar budak-budak...nie belum tengok aku layan kartun lagi...tak berganjak dari tv...orang cakap pun buat tak reti....paling best kalau layan kartun NIE....



*nota NT :: korang kecik-kecik main apa?



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216