TEMAN SETIA

Bila Cuti Tak Lagi Bermakna

ASSALAMUALAIKUM....



       Hello readers...lama dah tak update blog ney...banyak hoii kerja nak kena buat...nie pun update secepat mungkin sebab kejar masa....entry kali nie sekadar luahan hati seorang pelajar semester akhir...huhu...



     Aku ingatkan sem last nie boleh nak relaks...boleh pegi Giant dengan member2...boleh layan cerita 'Mat Tudung' dekat wayang...tapi.....sem nie adalah sem di mana kau kena hadap laptop...hadap kertas tanpa henti...woii stress.....tak bermakna cuti even sem nie aku cuti 3 hari seminggu...tapi tak bermakna kalau cuti kerja menimbun...



      



       Biar gambar berbicara...ouh yang pen macam-macam warna tu memang harus ok...takde pen tu aku nak buat kerja pun tak semangat...disebabkan kerja yang banyak...dan juga final projek yang memang memeningkan...tido pun tak cukup...kekadang tidur sejam bangun balik siapkan kerja...hoii...demam baik demam baik jangan cakap la..sampai rasa diri ni kuat terlebih pulak...ngahahaha...tapi demi segulung diploma...demi nak pakai jubah..nak pakai topi empat segi senget ada tali tu....demi nak naik pantas sambil kembangkan hidung depan parent...demi nak bergelar pelajar Diploma Kejuruteraan Mekanikal..demi nak banggakan ibu bapa aku sebab aku salah sorang dari 8 orang gigirls dalam kelas...memang kelas mechi ramai lelaki sebab kena welding..kena potong besi..kena angkut besi...hoii gigirl maskulin jer tau mampu...kehkeh...demi semua tu aku gagahkan jua walaupun memang tak terdaya...kemain ayat ha...



      Akhir kata,aku harap entry aku tak takutkan adik-adik yang tengah nak spm sekarang nie yer...ahkak saje acah jer...kehkeh..kbye nak sambung kerja...


*nota NT :: sibuk tapi online 24jam..acano?


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Ismi Ana said...

Aihh..siannye awak. Teruskan usaha k. Err..best tak potong besi? Seronok kot buat2 keje centu. Hehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216