TEMAN SETIA

Perlukah Aku????

ASSALAMUALAIKUM......



        Hello readers...tajuk entry dah macam tajuk novel....sebelum tu Selamat Hari Raya Aidilfitri Ke-4 uolls....maaf lerr nak jemput datang ke rumah pun dah tak boleh..sebab aku dah ada dekat bumi Kulim dengan selamatnya..padahal start keje hari Rabu tapi memandangkan banyak lagi rumah member2 aku tak terjah dekat Kulim nie..so terpaksalah balik awal sikit*alasan sangat....




         Entry kali nie xder pun nak tunjuk gambar...video atau lain-lain..just nak mintak pandangan readers sekelian...sebenarnya aku fikir benda nie dah lama...sampai tak tido kau punya fikir pasal nie*tipu gila...aku rasa macam terdetik pula nak tukar nama blog...nama page ke nama asal aku..serius weyh serius....walaupun nama Nyamuk Terbang nie dah dua tahun aku pakai tapi nak jugak letak nama sendiri yer dak??



        Korang rasa??kalau tukar nama nie..banyak pulak aku nak kena touch up..dari segi fanpage...header*sangat malas untuk create yang baru....nuffnang lagi..adoii la adoii la....nak buat blog seketul nie pun makan masa sebulan...background pun tak pernah bertukar since blog nie dibuat..apatah lagi header..semua mengharap orang buat..kehkeh...so korang rasa patut tukar atau tak?*soalan serius nie....





another pic yang aku rasa cool sangat...jom try buat nak??


*nota NT : lapar kfc weyh..belanja belanja


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216