TEMAN SETIA

Shawl Cantik

ASSALAMUALAIKUM....




       Hello readers..dah lama rasanya aku tak buat bisnes online..and now...aku nak start balik...jual shawl weyh...shawl nie member aku jahit sendiri...so aku just tolong dia...sangat cantik dan kemas jahitan...




























        Aku jual sehelai RM15...untuk 5 orang pertama aku bagi RM10 sahaja....jangan risau..shawl nie memang confirm akan jadi dan takkan sama dengan orang lain...sebab satu corak ada sehelai sahaja...jom cepat-cepat order..boleh terus terjah page aku atau emel aku..sapa cepat dia dapat...


*nota NT :: mudah-mudahan ada rezeki


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

SHAHIRAsulaiman said...

ukuran dye berapa eh?

Nyamuk Terbang said...

42x18 inci...besar shawl biasa...boleh tgk cnth model pkai

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216