TEMAN SETIA

Hi-Style Hair Studio

ASSALAMUALAIKUM.....





         Hello readers...since tadi aku teman member aku pergi potong rambut so aku nak promote sikit lah kedai yang kitaorang pergi....Hi-Style Hair Studio..terletak di Kilang Lama,Kulim..satu line dengan Restoran Nasi Kandar Dinas.....kalau pergi Kulim mesti jumpa sebab satu tu jer kedai nasi kandar nama Dinas....








        Eh apa hal lak aku nak promote kedai nie kan...haha...blog aku suka hati...takder lah...bagi aku sini memang sangat berbeza berbanding kedai untuk hair treatment yang lain..aku antara regular customer jugak lah..sebab member aku kerja sini...kalau ada kengkawan yang nak buat rambut memang aku suggest kedai ni...




         Apa yang bezanya dari kedai yang lain??aku rasa ni adalah antara salon melayu yang sepenuhnya melayu...pemilik pekerja semua melayu...hairstylish *betul ke panggil camni...semua pro ok...ada kelulusan....dan dilatih...



         Tengok keadaan kedai memang selesa...bersih jer...yang atas lantai tompok tu rambut customer sebab on that time aku pergi ada customer lain...oiii siap ada sofa tv untuk kau lentang tau...best oii...macam nak tido jer dalam kedai..dah kedai wangi..aircond sejuk...ish....







       Ni yang aku nak cerita paling special dekat sini...dekat bahagian belakang kedai ada tirai khas...untuk mereka yang bertudung...so sebelum diorang potong atau treatment rambut korang..diorang akan tanya dulu nak privacy atau tak..kalau nak korang akan buat treatment dalam ni..lelaki langsung tak boleh masuk even pemilik kedai....ha best tak???dan dan apa yang aku nampak sepanjang aku jadi customer...pekerja perempuan akan layan customer perempuan sahaja...kalau customer lelaki..owner sendiri akan layan...hoiii mana nak cari...







       Ni antara produk lain untuk hair treatment yang diorang jual..kebanyakkannya dari l'oreal paris....memang berkesan dan harga berpatutan..yang lagi best kalau korang buat treatment macam rebonding apa semua tu korang akan dapat salah satu barangan ni secara percuma...mengikut harga treatment korang..kalau mahal maka korang akan dapat la produk yang mahal sikit ataupun diorang akan reduce kan harga...wohooo...best  best..datang ler sini untuk rasa sendiri macam mana bestnya salon ni....aweksss kerja sini pun comel tau...eh...daaa


*nota NT :: misi 10k masih dalam perancangan

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Unknown said...

Berapa harga hair treatment kat situ kak? Saya stay kat kulim jugak nih

Unknown said...

kedai ni uisex kaaa

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216