TEMAN SETIA

Contoh Terbaik Buat Online Seller

ASSALAMUALAIKUM....




      Hello readers...sebenarnya entry nie diupdate beberapa minggu yang lepas lagi....tapi disebabkan line internet hampeh..terpaksalah tunggu...padahal mintak kebenaran kepada mereka-mereka yang berada dalam entry nie punya la lama...maaf dipinta yaww...



      Entry kali nie aku nak review sikit pasal dua orang yang aku rasa contoh terbaik online seller....





     Kak Honey Nasehah...aku yakin sapa-sapa yang terlibat dengan online bisnes mesti kenal dengan akak nie...akak nie memang antara businesswoman yang berjaya...beliau banyak menjual produk keluaran Felinna Beauty...aku memang kagum sangat dengan akak nie...memang tak kedekut ilmu..memang mesra sangat bila balas pm..dan lagi best hari-hari akak honey akan bagi berbagai tips untuk friend fb beliau..susah nak cari orang macam nie kan...kadang-kadang akak honey akan sedekah hadiah wang tunai dan hadiah-hadiah lain kepada friend fb beliau...korang kalau nak kenal akak nie atau nak dapatkan tips-tips kejayaan dunia dan akhirat boleh follow fb akak nie di SINI






       Noorazlin Misri...ha yang nie memang aku super kagum..pemilik AU COLLECTION yang berjaya walaupun masih study...aku yang tengah study nie pun tak mampu sehebat beliau...sales tudung bawal beliau memang beribu helai....sapa tak mau tudung murah dan selesa kan...bukan berjaya dalam bisnes...malah berjaya dalam pelajaran..tahniah buat Alin kerana berjaya mendapat pointer yang cemerlang...korang kalau nak dapatkan tudung bawal kangaroo dengan harga serendah RM4 sehelai..boleh terus ke page beliau di SINI



*nota NT :: teringin berjaya seperti mereka



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Ismi Ana said...

Skrg pun ramai peniaga2 online kan. Kakak ana yg jual Hijab Ummu Official pun buat dua kerja dlm satu hari.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216