TEMAN SETIA

Ketawa Tanpa Henti

ASSALAMUALAIKUM....





       Hello readers...yezza blog terupdate lagi...kali nie nak share dengan korang satu video yang aku rasa korang akan tengok dan ketawa tak henti..tapi kalau korang tak ketawa tu maybe something wrong atau aku jer yang rasa kelakar sorang...errr








      Masalahnya kenapa comel sangat haha...aku jumpa video nie pun dekat news feed fb so aku try search dekat youtube...rupanya beribu video yang awek nie buat..dan semua nya kelakar dan comel..rasa macam nak tampor jer...aku tak sure la dia nie chinese or japanese or korean...tapi apa-apa pun dia memang comel yang aku rasa tak boleh nak describe....korang tak caya???cer gi view sendiri video-video yang Xiaori nie buat....


*nota NT :: ketawa sorang-sorang...ngehngehngeh


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Ismi Ana said...

Ahahaha..kelakar+comel. Tu amoi cina tu. XD

Unknown said...

alalala..comel sangat!!

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216