TEMAN SETIA

Menawan Hati

ASSALAMUALAIKUM.....





         Hello readers....disebabkan masih lagi bercuti maka ada la sikit masa untuk aku beronline nie...sebelum nie memang busy kemain ha....nak buka laptop pun tak semat...balik kerja 4 agi memang confirm tido terus...so sekarang dah orang bagi cuti kenalah guna sebaiknya yer dak??




       Aku tak tahu nak update mende tapi aku nak juga cerita kat uolls apa yang menawan hati iolls sangat nie...sampai termimpi ha....


|
|
|
|
|
|
|
\/






        Honda Civic weyh...dengan warna dia yang memukau...ni kalau jumpa atas jalan memang aku fokus sambil berangan lerrr....kalau dapat nie..tak kawin pun dah ok aku rasa...boleh gitu???tapi dengan kerja aku sekarang 40 tahun kerja pun belum tentu lagi kot.....emm tapi kalau dah rezeki tak ke mana yer dak??mana tahu tahun depan tetiba dah boleh pakai... eh???kbye


*nota NT :: lesen takde berangan lebih


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

CXopportunities said...

In Syaa Allah ada rezeki tak kemana :)

Iryns Ahmad said...

Cayok2 usaha tangga kejayaan . wishlist 2015 ek?Honda civic ok ..

Puteri Beribiru said...

sep sikit!! kite pun takdo lesen..!!muahahah
#beranganitufree

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216