TEMAN SETIA

FB Makin Pelik

ASSALAMUALAIKUM!!!

hari nie aku ambek cuti sendiri lagi
hooo yeaaa...
pemalas betul budak sorang nie nak pergi kerja kan
kehkeh
order orang banyak maa...kena settle dulu la
orang dah bayar duit kena la cepat-cepat siapkan


tadi pagi-pagi lagi aku dah online FB sebab nak ngorat Aaron Aziz *bukan nama sebenar
tapi dia ada kursus pulak
tak bagitau aku awal-awal
damn!! penat la saya tunggu...


pastue check la inbox pulak
tengok order orang semua
alhamdulillah ada la sikit masyuk hari nie
kehkeh

tapi bila check mesej lain
ada pulak mesej yang haram jadah
kalau 1 tak pa la jugak
tapi punya la banyak
|
|
|
|
|
\/










tengok la..mana aku tak meradang
kalau 1 aku tak berapa la nak kesah sangat
nie banyak la pulak
dah semua dari oversea
kemain lagi..padahal aku tak friend pun dengan mereka 
tak taw la mai dari celah mana


kalau aku tak leave conservation memang penuh la inbox aku
sebab dia invite orang lain sama kan
grrrr~~
hampa dapat tak macam nie??
ka aku sorang ja??


p/s:: lapaq pizza...okbai



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

Yeop Maz said...

pergi allow subcribe tu watpe?

gi buang je...

huhuhuhu

p/s: rasenye nie caranya... maybe???

Ku Azhar said...

waaa!!!! anak abah bnyk kwn omputih!! :D

Namee Roslan said...

hahahha, macam2 . tp yela. kalau dr segi layout pun sy dah mula irritate lah. dah tak user friendly :(

Muna rahimah said...

ini virus lah

Unknown said...

x pnh dpt la plak msg cmnie

RinsyaRyc said...

hahaha.... annoying gilo...


http://bulatmata.blogspot.com/

ZACK ENTRY said...

semuanya international punya orang..^^,

Pendamba Mawar said...

hurm betul fb makin pelik..pening den

shafiqabdshukor said...

owh.. ada ye..
tak pernah lagi dapat macam tu..

kim heeruul said...

fb memening kan gua..sbb tu gua dh kurang active

cik violet said...

dpt..tp skrg da xde plak..hoho

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216