TEMAN SETIA

Dulu Sekolah Mana???

ASSALAMUALAIKUM!!


kenapa aku rasa sekarang makin tak kecoh ja dunia blog nie??
ka aku yang jarang online??
huhu
tak kesah la yang penting aku dapt lagi BE *motif??


hari nie aku masuk kerja lambat lagi *pukul 6 baru nak masuk
haha
pagi tadi aku gi sepital
sakit??
haha dah sihat dah sejak tadi
kuikuikui
aku pi ambil result kesihatan aku
memang gila takut...
tapi alhamdulillah tak seserius yang aku rasa


masa pagi tadi nak pi memang parking penuh
pusing jugak la cari parking
nasib baik la ada...
kalau tak kena parking dekat luar la..
sepital kalau hari macam nie
memang ramai la yang kena jumpa pakar
termasuklah aku...


dah habis parking tue...
kena pulak tunggu giliran jumpa doktor
nasib baik la hari nie tak dak orang yang buat perangai haram jadah
tak dak yang nak potong giliran sesuka hati dorayaki


lepas habis jumpa doktor semua..
pi beli makanan pastue cari kereta nak balik..
damn!!!
ada pulak yang haram jadah dekat tempat parking
suka hati ja parking belakang kereta orang
memang aku bengang la
sebab tue bukan tempat parking...



ha tengok
memang terang kan tue bukan tempat parking
kena pulak aku gi cari abang guard
suruh buat pengumuman
masalah betul

kalau nak taw bukan kereta aku ja yang kena block
tapi
|
|
|
|
\/

ramai rupanya yang bodo
kalau nak taw kereta yang berderet tue
semua tak dak driver dan dah block kereta lain
memang dekat setengah jam juga lak tunggu owner dia
gi berak tahi batu ka apa tak taw la
time tunggu tue mula lah idea jahat masuk
nak cabut tayar kereta
nak tolak kereta masuk sungai
nak pecah cermin kereta
hoho
biar rasa


lepas setengah jam
owner dia mai dengan muka tak bersalah
boleh pulak tanya kena ubah ker kereta nie
huh???
tak bro,..tak payah ubah
kereta nie dia transformer version
boleh jalan sendiri
grrrr


dekat mana la depa nie belajar
boleh senang-senang parking macam tue
dah sorang parking,habis yang lain ikut
memang la jalan paling mudah 
tapi ingat la orang lain sama
tah-tah dia nie pun anak datuk macam entry NIE jugak??
haha


p/s:: jadilah orang yang bertamadun sikit





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

nasib baik pendamba ni rider je

kim heeruul said...

kah kah kah..kene block..
depa dpt lesen hulur kot..

msredcheesecake said...

best la dpt be... hhee
masalah ni ada dimana2 selalu jumpa.... kdg2 hon je kuat2, bergantung pada tempat...

salam kenal yea...

Syazwan Che Deraman said...

itu olang tak ada otak ke?
main pakar ikut hati mak bapak dorang ja..

selamberK said...

mmg terbaik la spe yg parking mcm tue..hahha..tp aku x pnh bt ok...hehhe

monologmalamhari said...

terbaik la . kalau aku yang kena mema sah la cermin keta tu pecah . hehe

Namee Roslan said...

calarkan kereta dia. ada beran ??? :D saya ajar benda x elok plak.:p

RinsyaRyc said...

biasalahtu... skang manusia mana fikir orng lain ^^

http://bulatmata.blogspot.com/

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216