TEMAN SETIA

GAMBAR | Aku Nak Beli Rumah Ni!!!


ASSALAMUALAIKUM!!!

hoho
lama betul aku tak update gambar 18sx pelik dalam nie kan
malas nak godek google
tapi tapi hari ni aku rajin dengan secara tak sengaja
jom layan gambar rumah yang aku akan tinggal nanti *ok tipu
|
|
|
|
|
\/
macam kena renyuk ja rumah nie..hoho

kreatif habis la nie...haha

rumah aku hadiahkan dekat Cik Tomato Kering

kontraktor kepala terpusing *Okbai

salah bina nie..aish..bagi roboh..buat yang baru cepat

wahaha teringat cerita dongeng masa kecik2

kalau UFO sampai bumi..nie la rumah pertama dia datang sebab dia ingat spesis dia
|
|
|
|
\/

nie bukan rumah tapi moto #okbai



p/s:: saja tempek gambar LC tue sebab geram tak dapat lagi





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Eiqa Lyka said...

nk rumah no5 tuh..smart ! :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216