TEMAN SETIA

Berbisnes La Pulak

ASSALAMUALAIKUM......




      Hello readers...ok memang rasa sedikit gila sebab pukul 5 pagi update entry...nie semua gara-gara tak boleh tidur...dah paksa dah mata...tapi taknak pejam pulak..dah la esok kerja pagi..jenuh la hoi....dah alang takleh tido nak promote la kejap....



      Ehem ehem dengan lafaz bismillahirahmanirrahim...saya dengan ini nak hebahkan bahawasanya saya ada menjual tudung dan shawl secara online...yehuuu....banyak weyh design cantik dan terbaru....









      Apa yang specialnya kalau beli dengan aku???ehem design2 tudung yang aku jual cuma ada sehelai untuk setiap design..so memang special dan takkan ada orang yang akan pakai tudung yang design sama dengan korang..kain memang selesa...tak payah nak iron teruk-teruk..seriusly senang jadi....






         Nampak tak???cantik ya amat....harga??memang confirm la hoiii...siap ada diskaun lagi kalau beli banyak-banyak...ada free gift lagi..hoii rugi kalau tak grab satu..kalau nak tengok design lain..korang boleh terus ke SINI...jangan lupa like sekali yaw!!


*nota NT :: mencari rezeki yang halal bukan mudah




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Unknown said...

wah cantik la! ala-ala bunga sakura coraknya ^_^

FatihahFazlin said...

nik singgah follow sini :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216