TEMAN SETIA

MH17

ASSALAMUALAIKUM......





       Hello readers...dalam tengah dok gelak tawa dengan member-member tadi...ternampak dekat timeline fb satu benda yang memang terkejut...tergamam....dan sedih....MH17...aku rasa ramai dah tahu kot...mula tadi memang aku tak percaya pun sebab yelah dekat media massa nie banyak auta dari fakta...tapi bila aku nampak banyak page yang aku rasa boleh dipercayai update sampai 2 3 minit sekali...aku mula cari info...dan....allahuakhbar...satu lagi musibah menimpa Malaysia....







         Allahuakhbar....tergamam....mh370 baru berlalu...mh17 pulak...sory aku mampu share video saja...gambar dan info lain memang aku takkan share walaupun aku dapat banyak info...sebab tak tahu kesahihan...kalau aku share nanti takut pulak menganggu emosi keluarga mangsa yang terlibat...apa-apa pun teruskan berdoa....al-fatihah....


*nota NT :: adakah ini satu peringatan??


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216