TEMAN SETIA

Status Terakhir Mangsa MH17

ASSALAMUALAIKUM......




       Hello readers...lagi berita MH17.....aku terjumpa entry status terakhir salah sorang mangsa....






       Aku search fb mangs dan terjumpa status anak mangsa yang juga berada dalam pesawat tersebut







      Deep sangat....seolah-olah macam tahu mereka akan 'pergi'....lagi sedih bila baca komen sahabat-sahabat yang tunggu kepulangan mereka ke Malaysia...allahuakhbar...semoga ditempatkan di kalangan yang beriman...al-fatihah...



      Sebenarnya aku ada tengok video footage mh17....yang jelas tunjuk bangkai pesawat dan passport mangsa...ya memang ada passport warganegara malaysia...siap jelas dengan gambar dan nama...dan siap jelas bangkai pesawat ada lambang MAS....aku nak share video tu dalam nie tak sampai hati sebab jelas sangat nampak mayat-mayat mangsa....speechless......


*nota NT :: tak dapat nak gambar perasaan keluarga mangsa



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Amanda Suria said...

Speechless. ..akak pun rasa sgt2 sedih...salam takziah buatsemua keluarga mangsa

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216