TEMAN SETIA

Arrian Anak Tomok Berlakon Filem Indonesia???

ASSALAMUALAIKUM.....





         Hello readers...setelah sekian lama tak mengadap tv dalam rumah ni...akhirnya hari ni aku jadi penonton tv tegar..habis satu-satu siaran aku buka...selalunya aku layan TV9 lah...rumah sewa takde astro haha...




        So selalu kalau petang ni ada slot cerita indonesia...tak tahu pulak aku dah ada cerita baru...aku layan jelah cerita 'Buku Diari Baim'..aku memang selalu layan cerita Indonesia ni sebab pelakon cun hensem belaka....kahkah...dengar diorang cakap pun best jer bahasa...



         Tiba-tiba tengah layan tu....munculah watak 'Baim' si budak kecil umur 3 tahun....bila aku tenung si Baim nie...tetiba aku rasa macam Arrian anak Tomok.....serius...housemates aku semua cakap gitu...kitaorang tunggu sampai habis drama sebab nak pastikan betul ke idak anak Tomok.....sebab dalam Ig Tomok takde pulak dia cakap Arrian dah berlakon...aku memang tegar tau..hari-hari tengok Ig Tomok sebab nak tengok Arrian nie....



        Untuk kepastian aku google terus....rupanya bukan..memang pelakon Indonesia nama Ibrahim Khalil Alkatiri...'Baim' tu adalah nama timangan beliau sendiri...memang betul muka dia...cara bercakap memang macam si Arrian...ada kembar rupanya Arrian nie....tapi sekarang ni Baim dah besar...dah 10 tahun dah ha....korang kalau nak tengok sinetron ni boleh la tengok setiap hari Isnin-Jumaat jam 5.30petang di TV9...lepas tu korang nilai la tengok yer sama ke idak....daaa....



Arrian




                                                                             Baim







*nota NT :: lapar pagi buta

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Fiqri Fauwaz said...

Assalamualaikun.. Hye.. :)

nasikbaik.blogspot.com

BTS said...

peminat cerita seberang rupanya..yuk nonton

Aina Najeehah said...

macam sama tapi bukan

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216