TEMAN SETIA

Tahniah!!!

ASSALAMUALAIKUM....




      Hello readers....tajuk entry macam nak ucap tahniah dekat someone je kan...padahal nak tahniah dekat diri sendiri jer sebab berjaya berkonvokesyen jugak akhirnya....








     15oktober 2015....aku rasa hari paling bersejarah sekali...lepas 3 tahun perang...aisey...akhirnya aku berjaya juga tamatkan diploma dalam kejuruteraan mekanikal...hoii ingat senang nak lepas even poli jer....macam-macam dugaan...eksiden..chicken pox...ponteng kelas...tak siap assigment...final projek kena reject...haha...




        3 tahun study...aku kekadang rasa nak give up..nak berhenti..sampai ada pensyarah tak sangka muka kuat ponteng macam aku ni boleh pakai jubah besar..topi petak atas kepala...hiks....



        Aku rasa nie hadiah paling bermakna buat ayah dan mak aku...seronok tengok diorang senyum time aku konvo...dan paling bahagia bila mak dan ayah aku dapat ada samping aku saat hari bersejarah ni...korang yang tengah study tu..study betul-betul yer...nanti leh pakai jubah besar dengan topi petak ni...memang nampak macam biasa...tapi bila dapat pakai...korang akan rasa puas dengan hasil usaha selama ni..serius aku cakap...good luck!!daaaa















*nota NT :: next step





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Cik karmila said...

tahniah awak..insyaAllah 2 tahun lagi saya grad ^^

eyjalukman said...

Congrats! tak sabar pula nak rasa diri sendiri pula bergraduasi. hee

Unknown said...

hi tiqah ☺
I'm newbie and please support me.
please visit my blog. have a nice day ♥
smartiesmoo.blogspot.kr

Madam N said...

congratulation..boleh amik next step lak pasni :P

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216