TEMAN SETIA

Kehendak Membuak

ASSALAMUALAIKUM.....




            Hello uolls.....sejak dua menjak nie dah tak tahu nak update apa..ohh ya...Atie dah start final exam uolls....doakan kejayaan Atie yer..lagipun agak sibuk dengan bisnes...nak tahu tak Atie giat berbisnes untuk apa??sebab sebab nak beli nie ha..


|
|
|
|
|
|
\/









      kahkah gila demand padahal motor dengan laptop dah ada dah pun..tapi tak kira....impian membuak..ada yang nak tolong beli kat Atie tak??haha kbye


*nota NT : dah nak praktikal dah..nebes betei 




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

hana hadi said...

pergh... harga bukan seratus dua.. hehe apa2 pun perlu semangat untuk memiliki barang tersebut. cayok2. gud luck.. tiada yang mustahil

impreza awie said...

ouh...wow...same la kita...skung ni un sy bisnes tuk dapatkn benda yg sama cam awk...tp ad la target yg lebih besar dari tu...hik3...anyway gud luk ye...smoga dapat capai apa yg di idamkn :D

Azhafizah Md Nor said...

semoga hajat ati tercapai.aminn

Cik Yatt said...

gudluck! nanti dah beli cemera tu bole la snap gambar yat..hehe

Namee Roslan said...

homaihh homaihh...namee pun teringin...T_T

CXopportunities said...

oh. ini hajatnye. okay. cx doakan awk dpt semua! :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216