TEMAN SETIA

VIDEO | This Is Magic Or What?

ASSALAMUALAIKUM...MY BELOVED READERS



        Haha english sangat tajuk....untuk entry kali nie just nak sharing satu video yang aku jumpa dekat fb...yang aku rasa sangat amazing dan sangat menarik..jom layan dulu sebelum aku bagi komen





       Actually video nie dari fb..aku try download masuk laptop sebab nak reupload masuk sini then tak boleh..so aku usaha search dekat youtube...sebab most of video dekat fb tue semua ada dekat youtube..nasib baik jumpa...


      Ouhh ouhh komen aku pasal video nie...aku tak sure sama ada this is one of the commercial break untuk promote barang or untuk knowledge..bagi aku nie knowledge kot..kot dan kot...sebab aku ada tau belajar pasal substance nie dekat poli dalam modul Material Technology...dia macam lebih kurang macma cara untuk korang lindungi bahan korang dari terkena substance lain..sory tak boleh nak explain dalam bahasa yang lebih saintifik..sebab aku pun dalam proses belajar...but aku rasa this experiment sangat sangat sangat menarik ken???


      Nie ja kot entry kali nie..entry dah poyo gila dah dengan mix bahasa bagai entah kenapa..kehkeh...hope u guys enjoy with this entry and video...daaa


*nota NT : maaf atas pengunaan 'aku' sebab taknak nampak blog nie terlampau formal


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Namee Roslan said...

T_T homaihhh.....namee pun nak tanya..magic ke apa ?

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216