TEMAN SETIA

Bila Aku Masuk Contest

ASSALAMUALAIKUM....




       hello readers!! ha nak kobar nie..den ado join satu contest nie ha.....gila join contest tetiba..padahal tak pernah pun join sebelum nie*ok tipu....cuti2 gini boleh la nak join contest apa pun...nie contest berdasarkan screenshot fb..gigih gila aku cari cover photo untuk join contest nie...tak tahu la leh menang ke idak..saja seronok join ...dan nie nak menyeru la readers blog yang tersayang nie untuk bantu aku like gambar..bukan gambar aku tau..tapi gambar fb aku...


1. Korang kena la follow MIRAA

2.Pastu klik gambar bawah nie dan like...







      ha senang kan..thanx semua...korang nak join pun boleh tau..klik SINI untuk join


*nota NT : cuti dengan kerja yang menimbun


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Azhafizah MN said...

Sudah like.Good Luck Tikah.moga ada rezeki untuk tikah.cover cat yang comel :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216