TEMAN SETIA

Nak Marah Ke Idak Ni???

ASSALAMUALAIKUM.....



       Hello hello...lama tak update...nie baru free nak update balik..busy dengan pos barang customer semua..urus sana sini....emm emm...nak cerita lah kali nie..malas nak promote produk...


       Well disebabkan cuti memang selalulah aku dok dekat rumah...tengok tv..dari pagi sampai petang...habis melambung bil elektrik...aiyoo...so tadi macam biasa aku dok layan tv..tetiba boom!!gila bunyi dari mana tah..aku ingatkan ada orang eksiden..aku jenguk la ke tingkap...sekali tengok ada budak angkat basikal dari kereta mak aku..pastu dia cepat-cepat blah bila nampak aku keluar...aku pun macam...'eh apa kes budak nie,tak comel sangat ke aku nie sampai lari gitu'...aku tak sedap hati..terus turun tengok apa yang jadi*rumah aku flat yer kawan2..






       Tada!!!!!magic tak..ha ney la yang jadi..rupanya budak tu dah langgar bontot kereta mak aku sampai berkecai..aku nie sebenarnya bukan nak marah sangat...tapi nak tampor jer budak tue..dah la tak datang mintak maaf semua..siap blah gitu jer..aku takkan marah tau kalau budak umur 5 tahun ke yang langgar..nie dah besar..dah boleh fikir...kalau rasa tak reti bawak basikal..jangan ahh bawak...actually budak nie aku perati lama dah...masa awal dulu dia bawak gak basikal..mak aku siap bagi jalan lagi dekat dia suh jalan..tapi dia nak juga datang dekat kereta mak aku...nampak sangat la dia tak reti naik....tak tahu la mana pergi parents budak nie..hmm....


       Mesti korang kata 'eleh kancil pun nak kecoh'...memang ahh kancil jer tapi nak ganti baru kena duit jugak kan....ayah aku balik tadi mengamuk habis dia..yer la dia baru jer buat baru kereta nie...alih2 orang datang rempuh..sapa tak marah..kereta tengah parking baik punya....tak kacau sapa pun..orang datang rempuh..hmm..kalau budak tue baca blog nie mohon tampil bagi keterangan..*ok aku merepek


*nota NT: nasib kalau dok flat gini lah


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Azhafizah MN said...

hangin jugak kalau camni kan..sabar sabar

Nur Aina Syafiqah said...

singgah sini ;)
http://aynasyafiqah.blogspot.com/

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216