TEMAN SETIA

Maggi Magic Meals

ASSALAMUALAIKUM.....hello readers



         
          Korang sihat tak??well aku sihat sentiasa...dan tengah menjalani sesi menternak dengan jayanya di rumah..wahaha....bila cuti memang wajib rutin pepagi pegi singgah dengan abang tepi jalan pergi cari majalah sebutir dua untuk dibaca..gila bosan...dan dan tadi pergi beli majalah Wanita then ada la free gift dalam tue..ingat benda apa..ghupenya produk baru maggi yang tengah hot iklan sekarang....ayooo malas nak try sebab malas masak..haha..


     Tapi tapi bila tengok balik macam agak teruja pulak dengan produk nie...sebab macam unik sangat..nak tahu napa??meh kita tengok...





       Nie yang aku teruja sangat...tahu tak benda perencah maggi nie..boleh masak cenggini??tak jelas??meh aku explain...


nie paket dia..aku dah kerat dah sebab teruja nak tahu apa kat dalam

nie perencah dia...nie complete set untuk masak ayam kicap..kira korang kena tambah ayam dengan bawang besar saja

nie plastik dia



      Ha part plastik tu aku teruja nak cerita...cara nak masak benda nie :


1. Korang masukkan perencah tue,ayam dengan bawang besar dipotong bulat dekat dalam plastik yang dia kasi tu
2. Korang tekan tekan goncang goncang plastik tu sebab nak make sure perencah sebati dengan ayam
3. Masakkan seperiuk nasi..masa masak nasi tu letak sekali beg nie atas nasi..kira nanti nasi akan dimasak sekali dengan ayam kicap dalam beg tu*tanak nasi actually
4. Bila dah masak potong plastik dan hidang



     Nampak gila dekat situ??haha tak pernah lagi la aku nampak cara masak macam nie..maggi nie memang kreatif kan???apa lagi pergi ahh beli Maggi Magic Meals nie..ada 3 pilihan... Kari ayam,ayam kicap dengan ayam masak merah...selamat mencuba


*nota NT : woiii makin malas aku



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Namee Roslan said...

omg sedapnya. teringin. plaing fav maggie curry !! :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216