TEMAN SETIA

Jom Cantik Dengan Aura White

ASSALAMUALAIKUM...hello readers



       Dulu Felinna sekarang Aura White la pulak..aku memang suka try benda yang boleh buat cantik nie..muahaha...felinna pun iolls pakai tau sampai sekarang..memang puas hati sangat sebab berat badan turun....serius nie....lepas nie boleh la jadi model untuk mana-mana majalah..kakaka*berangan...sekarang aku try pulak dengan Aura White nie..actually aku jual menatang nie..bila kita nak jual sesuatu produk tu haruslah kita try dulu..barulah orang yakin nak balik then kalau orang tanya soalan..takder lah gagap sangat yer dak??*ehem tips marketing



      So aku pun belilah seketul AW nie dekat mak aku..hadiah hari ibu uolls....tapi aku guna sekali la..kehkeh....




         Ney Aura White uolls....packaging baru 900000mg diperbaharui dengan 5x stem cell.(rossele,raspberry,tomato,apple,lotus)...ha nampak cara orang buat bisnes..kahkah




         Kalau uolls beli akan dapat dua benda nie free...shaker dengan 3D mask..wajib..kalau beli tak dpaat menatang nie tolong tuntut yew....kalau beli dari aku..aku bagi lagi extra free gift...sheseido,eye mask,vitamin rambut,sabun,detox.....yang 3D mask tu best gila..wangi macam sabun..disebabkan aku setia dengan nivea mask..so aku pass 3D mask tue dekat mak aku..dia cakap pakai tu muka rasa segar..so uolls should try taw...


      Ok mari kita mula tentang cara penggunaan






          First letak 120ml dalam shaker...dekat shaker tue dah ada sukatan tau...pandai-pandai korang la....air pulak air kosong biasa ja..bukan air panas mahupun suam...




       Pastu ambil dua scoop AW.....disebabkan aku tak tahu nak guna apa..aku rembat ja sudu susu sapa tah dekat rumah nie..haha uolls boleh pakai apa-apa sudu pun ok....*macam nak buat susu anak






       Then masukkan dalam shaker yang ada air tadi..see betul-betul macam nak buat susu anak..kahkah...




       Dah siap tu..boleh la shake shake sesuka hati korang...ala macam iklan nestea tue..haha...goncang sehingga sebati uolls





        Masukkan dalam cawan dan minum..lepas tue automatik jadi hanes sughaya*ok tipu....cara pengambilan...2 scoop pagi sebelum sarapan..dan 2 scoop malam sebelum tido..minum banyak air kosong untuk kesan yang cepat...


kalau nak order boleh direct ke fanpage atau fb aku yooo.....RM120 sahaja sekali postage

*nota NT : result dah nak kuar..cuak






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Tsy M said...

Kak, kalau nak guna air sejuk pun boleh ke? Kenapa tak boleh guna air panas? :O

suria lekatlekit said...

akak pun baru try aura white ni. asben belikan. tp tak dapat 3D mask tapi 2 mask lain. sudu kan dah ada sekali dalam balang tu.. camna bleh takde lak?? kekekekeke.. apapun baru 3 hari akak try.. ada la kesan. rasa licin je kulit muka, kan?? Tasya ni akak tolong jawab... kalau guna air panas zat2 dia akan mati. jadi guna air sejuk yer

afgan said...

My first thank you for the article photos on this site.
my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
hopefully can inspire many people. success always

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216