TEMAN SETIA

Saya Pilih Zalora

ASSALAMUALAIKUM....




       Hello readers...entry kali nie aku nak ceritera cinta sikit pasal zalora...hoyeaa....sapa tak kenal zalora...online shop paling femes amaous kanss....hari tu aku dapat RM100 baucar zalora...so aku tebus la baucar tu...dekat sejam lebih jugak la punya bukak website zalora..pening tak tahu nak pilih apa...at last decide pilih baju sebab aku rasa agak bebaloi dengan baucar RM100 aku beli baju sebab boleh pakai selalu..nak beli barang lain macam produk kecantikkan takut pulak tak kena dengan kulit..sebab kulit iolls sangat sensitif okeyssss....



        Lepas dah selesai order semua aku buat tak reti ja lah..sebab selalu kalau online order nie dalam 2 hari baru sampai....tapi dengan Zalora..hari nie order..esok sampai depan pintu pagar..memang bebetul pintu pagar...memang real lah kira iklan Zalora dekat tv tu..memang hari nie aku order..esok tu orang Gedex kol cakap ada depan rumah....excited mak jemah tau...tapi idak ler sampai jerit..kehkeh...





          Sapa yang tak excited kalau dah baju Nike yang dapat kan...ohoii...memang super suka...memang apa yang aku order...itu yang aku dapat + saiz pun kena....memang lebiu ahh Zalora....dan dan...




        Dah la baju free...dapat pulak sampul duit + ada lagi 25% diskaun kad..hoiii...hari-hari nak shopping dekat Zalora tau macam nie....korang kena daftar dengan Zalora sekarang jugak wey...untuk yang first time daftar akan dapat RM20 baucar percuma...sapa nak bagi macam tu kalau bukan Zalora...daftar sekarang untuk menikmati pelbagai offer dari Zalora Malaysia...


*nota NT :: rezeki datang dalam pelbagai cara




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Azhafizah MN said...

shopping di zalora memang berbaloi :) fast service!

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216