TEMAN SETIA

Sedih Lagi Meyedihkan

ASSALAMUALAIKUM....




        Hello readers....sihat ker??ker dah mabuk daging dah....jangan makan banyak sangat yer daging...kang ada yang tak bangun....


      Entry kali ni aku tak tahu nak menaip apa...nak cerita apa...cuma nak berkongsi kesedihan....huhu....sedih lagi menyedihkan....nak tahu ker ape???ha tengok bawah nie....






         Kemain lawa laptop...berstiker bagai.....tengok screen memang lawa la...cer tengok keyboard dia....






        Tengok la hoii....sampai dah takde button nak tekan...punca asal kucing cakar....bila dah lama-lama aku malas nak pasang balik...aku menaip jugak...alih2 jadi gini...huwaaa...lepas tu aku dah hilangkan button yang tercabut tu...memang tak dapat la nak betulkan....emm ada tak sesiapa nak belikan aku laptop baru untuk aku??Apple mungkin???kbye...


LAGI MENARIK :

KANAK-KANAK YANG TAK TAHU ERTI MERDEKA 
DO AND DONT'S OF PRANKING
OUTFIT MENARIK


*nota NT :: cuti lelame pun bosan



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Yumida Huda said...

byknye ikan keliling laptop
laptop benda paling selesa nak update blog berbanding guna smartphone kan

Suria Lekatlekitgurl said...

nak tukar kebot pun mahal jugak tu sebab tu akak guna pc jer.. kebot rosak murah je hahahaha

Ismi Ana said...

Siannye. Letak gambar ikan keliling, memang laa kucing geram. Sampai hilang keyboard. Sabar je la.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216