TEMAN SETIA

3 Avon Products Paling Popular

ASSALAMUALAIKUM.....




        Hello readers...korang pernah dengar produk Avon tak??


        Satu jenama antarabangsa yang cukup popular di kalangan rakyat Malaysia, Avon juga merupakan sebuah jenama yang amat dipercayai. Avon yang telah bertapak di Malaysia sejak berpuluh tahun lamanya ini juga mempunyai ribuan jumlah pengedar yang sah. Tempoh yang agak lama ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa jenama kosmetik popular ini mempunyai penggemar setia yang ramai dan sering mendapat permintaan yang tinggi. Produk-produk Avon terdiri daripada rangkaian produk kosmetik, set mandian, set penjagaan badan, set wangian, dan aksesori untuk wanita serta lelaki. Apa yang menyebabkan produk Avon masih digemari sehingga kini adalah kerana tahap kualiti yang sentiasa konsisten dan tawaran harga yang cukup berpatutan untuk dimiliki oleh sesiapa sahaja.






         Dari zaman mak aku muda lagi memang dah guna produk avon totally...so turun lah ke aku...paling aku suka perfume avon sebab bau wangi sangat...macam Vanilla Mask...Imari Seduction sampai berebut dengan encik tunang....mak aku pulak suka sangat kumpul payung avon sebab cecantik katanya...lain pulak dengan ayah aku yang suka sangat dengan deodorant avon sebab anti peluh....jom cikedaut sikit apa 3 Avon Products yang paling femes....







          Produk Avon pertama yang paling popular adalah koleksi lipstick Avon yang juga sering menjadi pilihan ramai juru solek profesional. Sapuan lipstick yang kekal lebih lama dengan pilihan warna yang memukau ini wajib anda miliki.








           Kedua adalah rangkaian set wangian Avon Far Away yang sememangnya boleh anda temui di katalog Avon sejak dahulu lagi dan masih bertahan hinggalah sekarang.








           
Berikutnya pula adalah rangkaian produk penjagaan kulit Avon Anew yang dijamin selamat digunakan oleh semua jenis kulit termasuklah kulit wanita Asia. 





            Ha tu antara top 3 produk avon...sebenarnya produk avon ni memang sangat melengkapi keperluan seharian..aku kalau belek katalog avon memang semua benda aku nak beli...tambah pulak outlet avon dekat sangat dengan tempat tinggal aku sekarang ni...lagilah senang....korang pulak macam mana??pernah guna produk avon tak???




*nota NT :: rezeki








TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216