TEMAN SETIA

Samsung Galaxy A9 Pro

ASSALAMUALAIKUM.......





          Hello readers....sebelum puasa lepas handphone aku berkecai disebabkan oleh panas baran yang melampau...aku nie jenis kepala angin...kalau marah apa-apa mesti barang dekat tangan aku buang...dan akibatnya habis berkecai handphone aku...dah kena beli handphone baru...padan muka kan....





        So aku pun survey la beberapa handphone yang sesuai...ramai suggest suruh beli iphone...tapi aku jenis tak minat handphone gitu sebab tak reti nak tekan button...lagipun kalau rosak maintenance tinggi sangat...i iz tak berapa nak kaya haaa.....




         Aku terjumpa la Samsung Galaxy A9 Pro ni....screen besar kau 6.0 inch....puas sangat bagi aku yang memang suka tengok movie dengan main game nie....







       Bagi yang kaki selfie dan snap gambar pulak....kamera belakang Samsung Galazy A9 Pro nie bersaiz 16mp...dan kamera hadapan 8mp...haaaa sesuai sangat la tu...mesti gambar cantik dan jelas....siap ada fingerprint lagi tau...bagi korang yang nak tahu info lagi lanjut boleh klik SINI....esok jugak pergi cari dekat kedai handphone....


*nota NT :: meniti bahagia





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216