TEMAN SETIA

GAMBAR | Pernikahan Ashraf Muslim Dan Wan Sakinah

ASSALAMUALAIKUM....



        Hello readers....aku rasa semua tahu kot dan kecoh pasal Ashraf Muslim dah kahwin lagi..aku pun tahu sebab tengok galaksi dengan usha news feed fb..aku bukan ambik tahu sangat pun pasal artis nie....busy la katakan..kuikui....apa yang aku dapat tahu pasangan nie nikah dekat Thailand...eh??betulkan aku kalau salah yaw....dan dan nie adalah gambar pernikahan mereka berdua....




        Lawa jugak Wan Sakinah nie...aku baca dekat fb dekat blog ramai yang tak suka diorang kahwin..bagi aku la kan...aku tak sokong mana-mana pihak..kalau kita tak suka pun...diorang dah nikah...apa yang kita mampu buat...yer dak?lagipun kita tak tahu apa masalah diorang nie sebenarnya...dan apa punca Ashraf nie kahwin lain....so lebih baik diam dan jangan masuk campur..dan jangan mengapikan mana-mana pihak..semoga pasangan nie bahagia...dan dapat tempuh segala dugaan yang datang..kepada Dayana (isteri pertama Ashraf)...semoga tabah dengan apa yang berlaku nie... :)

*nota NT : hasrat aku dah tercapai...wink


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216