TEMAN SETIA

Flashmob At KLIA

ASSALAMUALAIKUM!!


wah nampak tak gua makin rajin update
nie seua gara-gara nak cover balik entry yang dah lama tak published
pheww manyak penat oo
ok lah gua tak mau sembang banyak
nanti korang boring


ok entry kali nie gua nak share satu video yang memang super duper
sebelum tue nak tanya
korang pernah dengar pasal FLASHMOB??
ok la benda nie dia macam
korang pergi kat satu tempat
lepas tue korang nyanyi
bukan sorang la tapi secara ramai-ramai
dan lebih kepada secara spontan tanpa rasa malu
memang kena letak talam dekat muka kalau nak buat
huahuahua
selalunya dekat airport dengan kedai makan la orang buat


ok kalau yang rajin bukak youtube tue
mesti korang pernah tengok benda nie kan
selalu nya jadi dekat luar negara
ha cerita high school musical memang banyak la flashmob
malaysia jarang jadi
tak tahu kenapa
mungkin orang malaysia nie pemalu sikit
TAPI!!


flashmob dah diadakan secara besaran dekat KLIA
jom tengok



see??
memang hebat kan
sampai pelancong luar pun respect
cayalah KLIA!!

p/s:: gua bangga sebagai anak MALAYSIA


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ said...

saya ada kat situ!

~(#'_'#)~ tp nari sikit2 je

NER said...

bestnya! buktikan M'sia ni multiculture yang aman damai

Oppa Kudin Nz said...

sronok jugak tgk.. =D

Hanim Irsyad said...

hehe. best jugak tgk! :)

mz said...

haha, lawak gile tengok pelancong tu, nak tergelak pun ade..

ascil.punye.lah said...

aku tengok semalam dengan roomate siap menari2 lagi.tu baru kat bilikcer bayang kalau kitorang kat klia tu?hahhhh

Saddila said...

dila tak malu pun nak menyanyi . apatah lagi nak menari depan public . hehee :))

ekabukanmakcikkau. said...

tapi aku rasa macam tak flash mob sangat . kann kannn? tapi bestlah untuk ditengok diorang buat drama kat klia tuh hahaa

Namee Roslan said...

sangat cool ! :) boleh terkejut ko kalau balik kena sambut macam tu.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216