TEMAN SETIA

CNY Photography Competition

ASSALAMUALAIKUM!!!


sambil gua buat assigment yang kena hantar nie
boleh la gua curi-curi pencuri online
kahkah
online lebih buat assigment tak banyak mana pun
kuang~~
ala korang semacam juga
betul kan?


gua kalau online memang gua selongkar habis website yang ada
well mencari ilmu la katakan *carilah sangat
tadi gua selongkar fb 
gua jumpa satu pertandingan
ada la kena mengena dengan fotografi
gua nak join
tapi gua nie bukan pro sangat pun
kamera pulaih2 pun tak dak *dslr
so gua sarankan korang untuk join


pertandingan bawah petronas
hadiah dia pun lumayan
wang tunai kot
disebabkan pertandingan nie sempena CNY 
jadi hadiah dia kira ang pau la kan
huahua~~

tarikh tutup 12 Februari 2012

KLIK UNTUK MAKLUMAT LANJUT

p/s: makin hari makin malas 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

12 sayang gua:

Unknown said...

ler.. tak de kamera la... nak jugak joint..

ascil.punye.lah said...

wa pon tak pro ohhh bab2 photography nih.btw, lu join tak?

Saddila said...

alaaaa minat. tapi sama mcm akak laa :(

Kik0 ♥ QiLaH said...

mcm best.

ades nak curik kamera kat ne ni -_-"

Biskut Cookies said...

singgah sini :)

Biskut Cookies said...

singgah sini :)

HeNRieTTa JoSe said...

nak try larr jugak....hehehe....

Namee Roslan said...

namee teringin gak nak join tp xde camera :(

widiea azira said...

bagi kt org lain la. .kalo sy join kan menang plk..haha

khairul akmal bin azman said...

gua kamera tahap cikai je..

kim heeruul said...

dah lama tak singgah sini..
lu ingt kat gua lg tak? keh keh keh

Anonymous said...

alaa. dah nak tamat dahh.
chemay lambat tau pulakk.
=..=

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216