TEMAN SETIA

Iklan Petronas CNY 2012

ASSALAMUALAIKUM!!!!


esok dah raya cina
gua memang tak tahu sebenarnya esok dah raya cina
gua nie jenis malas sikit nak tengok kalendar
tarikh pun kadang-kadang lupa
haha


tiap-tiap tahun kalau ada perayaan macam nie
mesti banyak syarikat korporat ataupun tidak akan keluarkan iklan komersial sendiri
yer dak??
gua paling suka tengok iklan petronas dengan TM
sebab iklan diorang tiap-tiap tahun ada mesej tersendiri
perasan tak??
setiap iklan yang dikeluarkan mesti ada motif selain nak promote syarikat diorang
tapi kadang-kadang tue ada gak yang iklan tak masuk akal
sampai gua rasa nak baling selipar dekat televisyen bila tengok
nasib baik TV gua
kalau tak memang hancur
*part paling gua rasa diri gua gangster haha


apa pun yang baik tue kita contohi
dan yang buruk tue jangan dok tengok
jom layan iklan CNY 2012 petronas nie


p/s:: gong xi fa cai to all chinese


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

hawiz said...

style...hehee

Rosalia said...

btl2 :) iklan petronas paling unik ske tgk.

Miss Nadya said...

yeah..suka petronas jugak..:)

nordiyana said...

perasan , mmg kreatif :)

si robot comel said...

iklan petronas memang salu best

einz said...

er...atie einz tertag awk...hehehe...

http://einzmiszmessyartwork.blogspot.com/2012/01/qasehsuci-special-giveaway.html

K O R I E said...

skang dh CNY dah..
smpai bila nk letak lampu pelita dlblog nih ?

hehe* gurau je awak ;p

Miss Nadya said...

hye atie...mn ada retisnyer..adeh..:)

Namee Roslan said...

iklan petronas selalu terbaik...:)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216