TEMAN SETIA

No Title






TAHI LALAT MEMANG NAJIS LALAT KER ATAU HANYA SATU MITOS???




*p/s: jom join bloglist SINI 

TOLONG KLIK
TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

19 sayang gua:

kaki bola said...

haha.betul jugak tu.aku tak penah terpikir.lalat.tahi.

Rien Rose said...

rin pon pikir tu jugak.. tpi ntah haha

Atiqah Wadiah said...

aiyakk!!!jgnlah btol2 tahi lalat..

mumui said...

semulajadi.. hihi.. hentahh...

ParkAir said...

time kecik2 dulu aku selalu halau lalat dari singgah kat muka adik aku, takut jadi tahi lalat lekat sampai ke tua hehe.

Nelly The Strange said...

hehehe . . . apakah ?
:p

nik rosmawati said...

prnh terfikir jugak tapi tak dapat tahu lagi jwpan dia..hehe

msredcheesecake said...

tahi lalat adalah sejenis ketumbuhan kulit, ada yg kecik ada yg besar.... hahhaa.... teori sendiri...

Namee Roslan said...

kenapa panggil tahi lalat ?:O

Azhafizah Md Nor said...

yang pasti bukan najis lalat..mungkin rupe seakan najis lalat sebab tu panggil tahi lalat..

ツ Bieaz ツ said...

haha ntah ler....Xpernah tefikir plak :P

syAzAnA said...

mitos je kot. HAHA. nama je lebih.

khairolina said...

bukan lalat berak okay... ni baca kat cni.. hehe http://infotahilalat.blogspot.com/2011/10/apa-itu-tahi-lalat.html

Syakir Rahman said...

ianya hnya kawasan kulit yg terkumpul...bukan tahi lalat pon... lagipun bhasa melayu je yg macam tuh...bhasa laen xde pon translate kn dr tahi lalat.... :)

Teenager Housemaid said...

errr....
-_-'
takde jawapan..

Phat said...

x la..x najis la rasa nya

nazu said...

Hi :) Jemput singgah join photo contest jom :) http://www.syazanazura.com/p/contest.html

Eca Dwinky Asha said...

xpena fikir....jom kaji.

akuamir said...

dye tak sempat cibuk.. :3

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216