TEMAN SETIA

Anak Ditukar....

ASSALAMUALAIKUM....


          Hello semua...serius Atie rasa bosan sangat hari nie..eh jom join bloglist Atie JOIN SINI....makin lama nak masuk sem makin bosan..nampak tak permainan dia??haha...ok bila dah bosan wajiblah bukak tv 24/7 sampai bau hangit dah tv kat rumah tue...sampai boleh hafal dah setiap cerita kat tv tue....rasanya boleh jadi intisari rancangan dah Atie nie...hoho...


        Ok bagi korang yang senasib dengan Atie nie...yang pesyen layan tv macam Atie nie....mesti perasan kan cerita kat tv tue..asyik cerita tukar anak jer..dari cerita melayu,indon,filipina...semua cerita tukar anak...lepas tue pulak..anak orang susah jadi anak orang kaya dan sebaliknya...



        Lepas tue pulak gaduh sana sini..yang miskin tue memang jahat nak arwah..yang kaya tue pulak kemain baik...anak yang konon anak orang miskin tue pulak..punya la baik...pandai etc etc...yang jadi anak orang kaya tue....jahat nya mengalahakan swipper cerita dora tue....kan kan???kbye



       Nak bagitau yang tue jer...sebab tak der idea..maaf entry bosan


*p/s: boleh jadi pengarah dah aku nie


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Semut Senyum said...

lama tak singgah sini. kdg2 nak taip entry pun tak sempat.

Betol tu... ade jugak terperasan masa cuti ari tu, ngadap tv je.. balik2 cerita tukar anak... dulu pun ada jd mcm ni... ni ada lagi musim cite tukar anak..adoyaiii

hafiz hafizol said...

nanti kalo free aku try join la ok. suke x ? haha

onie said...

dorang dah tade idea dah tu,haha

Phat said...

gitu la gamak nya kalo cuti lame2

Natasha said...

hye dear (=

Atiqah Wadiah said...

hehe~ni mesti citer putri yg ditukar ni eh?

nik rosmawati said...

tak suka tgk citer mcm tu.sebab jln citer seakan sama jea.hehe

Namee Roslan said...

banyaknya cerita macam tu. sinetron indo, filipino, siam, semua banyak stock macam tu.hmm.

Azhafizah Md Nor said...

pengarah citer tu xde idea kot.so cedok cedok lah idea org

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216