TEMAN SETIA

Pemenang Contest RM50 Untuk Top Referrel

ASSALAMUALAIKUM.......



Hello readers....entry lepas aku ada janji kan nak umum pemenang contest top referrel kalau internet aku dah laju...dan sekarang internet dah laju so boleh la aku umum pemenang...aku cari pemenang berdasarkan nuffnang punya referrel...sebab aku rasa yang tu ja aku paling pandai pun...mula nak pakai blogspot...tapi ada peserta yang pakai blogspot...ada yang pakai domain sendiri..so nanti takut jadi tak adil pulak kan....jadi nie adalah printscreen bagi referrel blog nie untuk bulan Jun lepas...







       Yang dakwahmahabbah tue bukan peserta..tapi dia banyak menyumbangkan traffik ke blog nie...jangan risau aku tak kira dia sebagai pemenang...pemenang yang betulnya adalah AKU PENGHIBUR.....sebab superdreamland pun bukan peserta jugak....sayang betei tak join...kalau tak...dah boleh RM50..dah boleh beli 3 helai baju dekat Jefferson..ehem Jefferson tengah offer sekarang..jangan lupa serbu ramai-ramai*lari tajuk....apa-apa pun tahniah buat pemenang..dan jangan lupa hubungi aku untuk tuntut hadiah...


*nota NT : impian bakal jadi kenyataan


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216