TEMAN SETIA

Sebulan Sudah...Yeayyy!!!

ASSALAMUALAIKUM......



       Hello readers...ehem tajuk kemain kan....memang aku suka over bila part tajuk entry...bukan apa kekadang tak tahu nak letak tajuk apa so aku hentam sajalah...sekali view macam nak announce yang aku nie pregnant sebulan pun ada...kahkah...opps...bukan okeyh..aku nie nikah pun belum.....sebenarnya aku nak bagitau dah sebulan aku praktikal...niat di hati nak buat video Sebulan Praktikal...tapi tapi...nanti menyinggung hati pelbagai pihak..haha...satu lagi takut ada pegi parody pulak video aku...kakaka *posa pun perangai buruk aku nie...



       Well selama sebulan dekat sini..banyak sangat aku belajar...dalam tengah belajar tu rasa diri nie kecik sangat*memang kecik pun pada hakikat...maksud aku rasa macam banyak sangat benda aku tak tahu..dan perlu tahu..dan dan rasa macam banyak benda yang kita kena fokus bila dalam kelas..serius weyh....aku rasa kalau aku fokus time kelas dulu mesti aku tak blur bila praktikal..for example....part autocad design dengan workshop trchno...aku mengaku..dulu aku memang selalu skip kelas dua nie sebab aku rasa macam tak penting...then macam senang lulus...hoho....bila masuk praktikal..baru sedar..menatang dua subjek nie gila penting...dan hampir 100% dari produk syarikat aplikasi benda dua nie....ha gituuuu..





        Nie antara mesin yang ada dekat company aku praktikal...ada banyak lagi mesin..tapi larat pulak aku nak snap satu2 sumbat sini kan..simpan separuh untuk final report....ok nie orang panggil Milling Machine...nie automatik...sebab company besar kan..nak guna mesin manual mau tercabut lengan pekerja....






        Antara material yang diperlukan untuk buat Checker Jig*ehem dah kerja bahasa pun nak tinggi






Checker jig yang hampir siap...yang dah siap lupa pulak aku nak snap sebab terlampau busy...


        Dan dan bila semua kerja dah siap.....maka aku kena buat benda bawah nie...




      Kad jemputan untuk jamuan makan syarikat...aku rasa kan kalau setahun aku kerja sini mau gemuk...asyik makan ja keje...aiyooo...anyway staff kat sini semua sangat lah sporting...otak boleh masuk dengan aku haha....rasa macam tak mau berhenti pun ada.....haha k bye


*nota NT : belajar untuk berusaha sendiri bagi mendapatkan sesuatu benda





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216