TEMAN SETIA

Ready To Diet

ASSALAMUALAIKUM.....



        Hello readers........sebelum nie aku selalu pasang niat nak diet...tapi tak pernah kesampaian..selalu macam... 'ala makan dulu hari nie lah...esok lah diet'...eleh korang pun macam nie kan...joging pun semangat sehari jer lepas tue memang jangan harap la..dan start hari nie baru lah aku betul-betul semangat nak diet...dan terus beli nie...


|
|
|
|
|
|
\/



       Nampak??semua makanan berkhasiat uolls..berkhasiat la sangat..siap dengan ribena lagi..rasa kembali muda pulak....epal tue sedap oii...aku tengah sambil taip entry nie...feeling sangat macam Lisa Surihani taip blog dalam Istanbul Aku Datang sambil makan epal..kahkah...agak-agak korang berjaya tak diet aku kali nie?ehem.....


*nota NT : berat last timbang 47.8kg



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216