TEMAN SETIA

Masam Manis Masin

ASSALAMUALAIKUM.....



       Hello readers...lama tak update blog..tengah kumpul bahan dengan idea..nie pun gagah jugak cari idea di celah-celah gigi....hmm hmm...korang pernah makan gula-gula nie tak??




         Aku dari kecik suka natang nie...suka kenakan orang satu hal..sengaja cakap kat orang gula-gula nie sedap..sekali orang makan...nah!! berkerut muka..kihkih..tapi memang sedap pun...mula ja masam..lepas tue rasa masin..then manis...bagi seguni pun tak cukup tau..kebetulan pulak dekat cafe aku kerja ada jual benda nie..memang hari-hari aku beli..tak sampai 5 minit...

|
|
|
|
|
|
|
\/


      Nampak??settle sebungkus..aku sorang jer...benda kalau aku suka memang kejap jer aku habiskan..kihkih...korang taknak belanja aku ker benda nie??please please

*nota NT : motip update pasal gula-gula??



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

mazni said...

oh sye suka pun suka gula2 ni. dulu pernah bagi kawan makan, last2 dia ludah dlm tong sampah sbb masam sgt, tpi sayang dia tk dapat rasa kemanisan gula2 ni. hehe :p

Asma Sah said...

Peberett masa kecik-kecik dulu .

Nizam Ijam said...

bukan main sedap gula2 tu :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216