TEMAN SETIA

Mari Bersihkan Wajah

ASSALAMUALAIKUM.......



        Hello readers...aku tak sure aku dah update ke belum pasal review nie...kalau dah tue anggap jelah korang buat revision eh..aku nie susah sikit nak ingat entry apa yang aku dah update..kihkih...ok now nak review pasal benda nie...





        Biore Pore Pack..kemain ha rembat sampai dedua...sebenarnya boleh jer pakai salah satu..tapi aku nie pesen susah nak puas hati..so aku rembat dedua..boleh la tengok blackhead dengan whitehead keluar dengan jelasnya..kihkih...




       Before this aku ada buat review pasal benda nie jugak..tapi brand lain...nak banding??hmm aku rasa biore nie lagi ok kot...dan harga pun sangat ok...pakai member card watson dapat diskaun oii...and the result is....





       Yang hitam tu nampak la jugak ada kotor-kotor..yang putih tu korang kena tengok dengan mikroskop baru nampak aku rasa...tapi ada ok blackhead lekat situ cuma tak banyak..dan lepas pakai terus rasa hidung bersih..serius serius weyh!!!dan dan benda nie aku suka salah guna..kekadang aku lekat dekat dahi..dekat dagu..sesuka hati aku jer pakai dekat mana bahagian muka yang aku rasa ada blackhead kahkah...pemalas nak beli mask asing-asing gini lah..korang pakai apa untuk jaga muka korang??



*nota NT : love you mr arrogant



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Mama said...

wah.. mama boleh try ni....

salam perkenalan dari mama, mama datang dari blog acik.. :)

Azhafizah MN said...

pakai mask shishedo black tu best :)

Unknown said...

didiey pakai mask warna purple tu..apa ek nama dia...huhu..lupa

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216