TEMAN SETIA

Chicken Mc Rib

ASSALAMUALAIKUM......




        Hello readers..happy september...sekejap je rasa dah masuk bulan september..bila dah bulan september nie serta merta rasa diri akan menjadi tua..ala ala....dah tak boleh nak acah jadi bebudak sekolah la lepas nie...umur dah nak masuk 21 dah...tuanya tuanya....



       Disebabkan bumi kulim sekarang musim hujan so wajiblah perut bergendang irama malaysia 24 jam..lapar kemain kalau hujan....so aku terjah la McD secara solo....bukan nak makan sangat pun..saja nak rasa burger baru Chicken Mc Rib..sebab dah tak tahan tengok iklan dia..macam best ja...ehekkk





      Tadaa!!....ok nak komen pasal rasa pulak...macam biasa roti dia memang lembut gila...nie salah satu sebab aku gila dengan burger McD....dalam tue ada isi ayam then ada pickles...pickles nie dia timun jeruk..aku paling gila dengan pickles nie..kalau gi subway memang aku suruh letak banyak-banyak...hehe...overall best jugak la Chicken McRib nie...sos dia tak pedas...rasa manis-manis gitu...tapi apa pun GCB tetap paling ranking teratas...kehkeh..korang gi la try sendiri kalau nak tahu rasa dia...bye2...


*nota NT : Praktikal berbaki 2 bulan..yeayy!!!


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

Ainim Rashihah said...

ingatkan rib eye td.hik hik hik.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216