TEMAN SETIA

Impian Jadi Kenyataan

ASSALAMUALAIKUM.....




          Hello readers...entry sebelum nie aku ada cerita pasal segala impian aku...korang boleh baca dekat SINI...ha kemain kan impian aku...bajet kaya..kahkah...tapi tapi satu dari impian aku dah jadi kenyataan..ehem cer teka yang mana....


|
|
|
|
|
|
|
\/



        Tadaa!!! nahhh 125zr in the house...senanya dah dua bulan dah dapat tapi baru hari nie tergedik nak sumbat dlaam blog nie...kekeke...ramai cakap naik motor nie macam laki...peduli apa aku...aku memang minat dan boleh beli..so ada peluang aku terus beli la....cuma first dapat nie...terkial aku nak bawak...motor clucth kan..kejap kejap mati..malu kot..tapi sekarang dah makin cekap dah..cuma minyak jer kuat telan sikit ini motor haiyaa...so lagi dua gadjet lagi aku kena kumpul duit untuk dapatkan...chaiyokkk...


*nota NT : hati-hati di jalan raya


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

CXopportunities said...

bestkan bila apa yang kita nak, kita dpt dgn titik peluh kite sndiri? :) rs berbaloi sgt :) anyway, congrates da trcapai satu impian! :)

Evagurl said...

congrats :)

Cik Chokie said...

Pergghhhh 125 tu. Cantik :D

hafiz hafizol said...

kau beli cash ke ? Berapa ??


Hebat la. aku x pernah naik pun mutu clutch. entah pandai ke idok. bahahahahaha ! =p

Nyamuk Terbang said...

@hafiz hafizol tak mampu cash..hutang :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216