TEMAN SETIA

Medan Selera Sri Tambang

ASSALAMUALAIKUM......



         Hello readers....sekali sekala balik ke rumah keluarga terchenta memang terasa nikmatnya..aktiviti wajib haruslah menternak lemak dengan jayanya...berat iolls dah turun tinggal 47kg uolls...nie semua sebab asthma yang makin teruk....so destinasi menternak lemak kali nie adalah Medan Selera Sri Tambang...dekat mana tue??area Sungai Dua,Butterworth,Penang.....restoran nie pernah masuk Jalan-jalan Cari Makan tau...tak lekeh ok...dan makanan femes temes dekat sini adalah Mee Udang...pheww...meleleh air liur...






          Kamera murah..bila zoom gini la gambarnya jadi...jom cekidaut menu yang aku pesan...





       Bihun goreng udang...yang best udang sini boleh pilih sendiri...ketam pun ada kalau nak..aku datang dengan mak dan ayah aku ja so kami pilih 6 ekor udang..tue pun dah harga RM24...belum dimasak tau tue...jadi semua pilih Bihun goreng untuk 2 orang makan...harga RM4/sorang....saja pilih untuk 2 orang makan sebab nanti tak habis....





       Tengok banyak ney ja aku makan..udang yang aku makan lebih...kahkah...





           Minuman paling femes dekat sini air kelapa muda...kalau nak minum air kelapa muda yang fresh + isi lembut memang nie la tempatnya..sebiji RM5..aku pesan 3 biji so RM15...jadi bajet makan sini untuk 3 orang adalah :


Udang 6 ekor                 - RM24
Bihun 2 orang makan      - RM8
Air kelapa muda 3 biji    - RM15
Total                               : RM47



          Bagi aku 3 orang makan RM47 tue boleh gagah la...tak mahal sangat...hehe...kalau korang datang sini..roger2 aku..leh aku teman korang..hehe...daaaa


*nota NT : rajin pulak nak update entry





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216