TEMAN SETIA

KEDAH DRAG RACE 2013

ASSALAMUALAIKUM....



         Hello readers..fuhhh syiok ooo semalam puas berjalan sehari...kulim to alor star...huhu....bukan pi saja-saaj pusing highway pastu balik tau..tapi aku,encik boipreng dan rakan-rakan pergi ke Kedah Drag Race 2013....bertempat di Tesco Mergong,Alor Star...actually bukan buat dalam tesco..tapi jalan depan tesco..so on that day jalan depan tesco tu tutup sempena dengan acara nie....




         Event nie buat dari 13 september sampai 15 september..tapi aku sempat join on 14 september jer...sebab baru nak cuti kan...masa 13 september tu event untuk Drag Bike kira untuk motorsikal...dan 14 september untuk Drag Car....means aku tengok untuk Drag Car je lah...tetiba minat kereta kan...hehe...lesen kereta memang takde la...kahkah






ok yang pakai cap tu member encik boipreng..nama tak tahu sebab nie baru pestime aku jumpa





sempat snap gini jer sebab kereta telampau laju


memang ramai gila bilangan manusia dekat sini ok









nampak bumble bee belakang tu laju gila....


        Ok sukan nie anjuran MUSC Motorsports..dan penaja rasmi adalah M7 Drink...


nie ha penaja rasmi...motif sangat snap gambar bagai...air tenaga katanya..bau macam redbull..tapi aku tak minum pun...kang bertenaga teruk pulaks...kahkah...


          Ramai ingat nie adalah lumba haram..tapi sebenarnya tak pun....salah satu sukan pemotoran anjuran NGO....alah bukan race pun uolls...cuma test kelajuan kereta sepanjang 200m..gila punya pendek kan???lagipun memang ciri-ciri keselamatan terjaga..penonton pun kena duduk dalam pagar tau...




        Nie aku tak puas hati sikit..nak masuk kena RM5 sekepala uolls..bukan satu kereta tau..lepas tue kau masuk..kau kena berdiri tepi2 pagar..tahu pagar apa??pagar yang tepi longkang tue jer...serius weyh...bayangkan berdiri dari pukul 3 petang sampai 3 pagi..rehat time solat jer....dan takde kerusi..dan kena berhimpit..dan kena pandai cari tempat supaya korang boleh nampak kereta tue...huhu..tapi demi minat ku gagahkan jua...






       Siap ada ambulans tunggu tau....






        Bumble Bee!!! serius aku minat gila kereta nie...tak tahu kenapa...tapi gambar shaking sebab encik boipreng dok tarik tangan aku suh cepat...herrr


       Ok sekian saja laporan saya dari Mergong,Alor Star...kalau korang nak tengok video atau gambar dan nama-nama pemenang..korang boleh ke fanpage MUSC Motorsports...


*nota NT :: seronok sesekali join event macam nie






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216