TEMAN SETIA

Sakura Mari


ASSALAMUALAIKUM.....




         Hello readers..disebabkan cuti raya haji cuma sehari jadi aku gunakan sebaiknya cuti nie untuk shopping...kahkah...kebetulan semua barang peribadi dah habis*peribadi sangat..so aku terjah lah watson sebab dekat situ jer yang aku ada member kad nya pun....


      Niat cuma nak beli cleanser seketul jer...sebelum nie aku pakai cleanser Garnier Lemon yang kuning tu..memang ok sangat rasa bersih jer muka...tapi tadi masuk Watson ternampak nie....



Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam


Sakura White Pinkish Radiance Intensive Whitening Mask

    

         Kalau sebelum nie semua produk Garnier berasaskan lemon extract...sekarang nie Garnier buat produk berasaskan Sakura Extract...juga dengan tujuan yang sama untuk mencerahkan kulit..ehem kalah Wawa Zainal lepas nie iolls....


         Cleanser dia best woiii...wangi sangat..memang lembut kulit lepas cuci...dan dan mask dia tue memang selesa pakai siap boleh fefeling ada dekat Jepun sambil baling-baling daun sakura lagi tau...bukan dua benda nie jer ada...ada cream Garnier yang dari sakura extract...tapi aku tak beli pun sebab aku tak pakai cream...hehe cantik semulajadi la katakanssss....





         Dan disebabkan aku pelanggan tegar yang setia dengan Watson..aku dapatlah offer untuk pilih barang pada harga yang murah..pandai tau Watson nie punya bisnes plan...banyak pilihan yang diorang bagi..last2 wet tissue jugak yang aku pilih sebab wet tissue dekat rumah dah habis..aku main hentam jer ambik rose nie..alah aku guna wet tissue untuk lap make up ja pun...uolls kena try tau produk Garbier memang berkesan..dan nie satunya produk yang sesuai dengan kulit aku...


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. Salam Aidiladha. best tak guna garnier pink? sheila pakai garnier kuning tu. hehehhee

Anonymous said...

berkesan eh? bagus. nak trylah nanti. thanks! :)

Nyamuk Terbang said...

@Sheila Salim best sgt..lembut muka

Nyamuk Terbang said...

@Mazni Munawar harus try :)

Unknown said...

pernah sekali beli produk garnier
yg ni blom try lg

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216