TEMAN SETIA

Akhirnya Menjadi Milikku

ASSALAMUALAIKUM....




       Hello readers...disebabkan kelas dah start jadi memang aku jarang nak update blog nie sebab letih balik kelas terus tido...hehe....tak banyak pun nak cerita untuk entry kali nie..cuma nak bagitau dua lagi wishlist dah tercapai.....ambik....sekali dua....nak tahu apa dia??ney haaa...



       


        Dah lama sebenarnya power bank nie ada dalam wishlist cuma susah sikit nak tercapai....baru sekarang dapat haa...9000mAh dengan harga RM120..beli dekat uptown...tak tahu nak cakap murah ke idak sebab susah sikit nak nilai benda macam nie...tak reti....senang sikit rasa bila ada benda nie sebab aku nie pesen kuar rumah pagi...malam baru balik..so memang susah bila battery henset habis...tak senang duduk...ekekeke...






       Sungguh tak ku sangka akan dapat benda nie..Samsung Galaxy Grand Duos....tetiba mama nak belikan...so orang memberi kita menerima...kehkeh...gambar wallpaper tu bukan sesaja aku nak nunjuk..kang aku tak on camtu kang nampak pulak muka aku sendiri...iolls malu tau....bila dah dapat apa yang diingini rasanya semangat belajar lebih sikit kot...4 flat ahh lepas nie...haha...


        Dah cukup 2 minggu aku kemalangan...sedih ada hepy ada...hepy sebab luka makin sembuh..sedih sebab cukup 2 minggu aku eksiden..member baik pakwe aku merangkap member aku pulak eksiden...teruk...kaki patah terpaksa masukkan besi..kes lebih kurang aku...kereta belok tak bagi signal...kebetulan kereta myvi sama warna dengan kereta langgar aku..hmmm...ouhh sesapa yang belum baca cerita aku eksiden boleh baca SINI...so uolls kat luar sana tu hati-hati bila memandu..alert dengan kenderaan sekeliling...hokeyh....



*nota NT :: makin nak sembuh makin sakit pulak





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Adilah Asari said...

tahniah..
jaga barang tu elok2..berharga tu..
dan semoga cepat sembuh dear ^_^

Fizrai said...

Uptown mane tu...ish mahalnya kedai samsung kat Plaza Alam Sental Shah Alam bru Rm110 utk 9000 mAh

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216