TEMAN SETIA

Semester Baru Semangat Baru

ASSALAMUALAIKUM......



       Hello readers...setelah sebulan cuti semester...akhirnya semester baru pun bermula....dan dan dengan ini secara rasminya aku telah menjadi pelajar semester 5...terasa diri sangatlah senior uolls...mihmih....maknanya ada lagi satu sem untuk aku dapatkan diploma..itupun kalau takde paper repeat...insyaallah sebab setakat ni takder lagi paper repeat dari sem 1 walaupun result hanya cukup-cukup makan....


        Lepas 6 bulan praktikal...dah 6 bulan rehat otak dari belajar...masuk sem 5 nie jadi semangat kemain nak pi kelas..bangun pun awal jer....excited nak tahu benda baru...ready sangat-sangat untuk dapatkan ilmu baru...tambah pulak kelas tak banyak sem nie...banyak sangat rehat.....so tak teruk sangat lah nak study..hoyeaaa! sekali lagi sem nie jadi penolong kelas..kahkah..bukan gila kuasa hoii...tapi budak kelas yang lantik...tapi aku memang suka buat kerja penolong kelas..kerja kutip duit...kol lecturer...photostat..dan segala bagai tue..berjalan sana sini...haha..dari sekolah lagi aku suka buat benda macam nie..bukan kaki kipas hokeyh...tapi rajin semulajadi...


       Disebabkan kelas tak banyak..aku kerja part time lepas kelas....hoho..cari duit hoii....lagipun bosan jugak kalau duduk jer kat rumah..jadi lempeng lelama....bila kerja tak lah lempeng sangat.....cergas sikit rasa...haha...nasib aku cari kerja yang tak teruk sangat...takder lah letih...kerja dekat mana?oh itu rahsia...kang aku gitau ramai pulak serbu nak mintak autograp..kikiki...


       So nah setempek muka orang semangat pi kelas....





        Comel??tahu dah...bye


*nota NT :: harap dapat result cemerlang sem nie




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216