TEMAN SETIA

Duit Dapat Hadiah Pun Dapat

ASSALAMUALAIKUM.....




         Hello readers....aku macam dah kering idea dah nak sumbat apa dalam blog nie ha...kaki pun sakit....so takde lah tempat yang aku nak meneroka + takder kedai yang aku nak terjah makan..kena pantang la sikit...hukhuk..sedeyhh tak dapat makan laksa...untuk entry kali nie iolls nak cerita pasal sumthing yang iolls rasa best giler....serius weyh!!



         Korang pernah dengar 8share tak??dah join??kalau yang belum join tu...kenalah segerakan diri untuk join dekat SINI...tak rugi tau..banyak sangat yang korang boleh dapat bila join 8share...bukan saja duit tapi korang boleh dapat hadiah macam nie ha...




Kipas susah mati


stikerssssssss



        Korang nak tahu tak macam mana aku dapat benda nie??aku redeem kan bonus points yang ada...setiap satu orang klik kita akan dapat 1 BP..means satu UV lah kan?bila korang agak2 dah cukup syarat untuk setiap item yang boleh redeem..korang redeem lah..ada banyak lagi hadiah..ada baju..payung...disebabkan UV aku mampu redeem benda nie jer...so aku ambil benda nie lah..janji dapatkan..boleh gak jadikan kenangan dengan 8share...hoyeahhh..saya sudah..anda bila lagi??



*nota NT :: pergerakan terbatas disebabkan keadaan kaki

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Juliet ❤ said...

http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/12/giveaway-giga-join-win-by-wanie-putri.html

TAG AWAK

msredcheesecake said...

selalu dah dengar tapi blom ada niat nak join...

CXopportunities said...

dulu cx ade. tp da lame tk bukak, die burn gitu shja. ade la dlm myr70. hahah habis gitu sajo. then mls cx nk buat baru. bia je la. huhu

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216