TEMAN SETIA

Tulang Dinosaur Ditemui

ASSALAMUALAIKUM!!!


         Entry kali nie merupakan entry yang paling tergempar *betul ka ayat bm nie.....entry yang Atie sendiri tak sangka yang Atie akan buat entry macam nie...Atie pun tak sangka yang Atie akan dapat pengalaman macam nie dalam hidup Atie..dan ya memang pengalaman yang tidak dapat dilupakan..pengalaman menjumpai tulang-tulang dinosaur....ya Atie telah menjumpai tulang dinaosaur jenis Stegosaurus....memang amat sukar ditemui dinosaur jenis ini..dan dipercayai spesis ini telah lama pupus...oleh itu mari kita lihat tulang-tulang yang berjaya dikumpul...*macam ahli arkeologi

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


         Tulang-tulang ini telah berjaya dicantum oleh mereka yang berpengalaman...dan berjaya dijadikan seekor Stegosaurus yang baru....
|
|
|
|
|
|
\/

          Dan inilah Stegosaurus yang berjaya dicantum...dan Atie dapat merasakan ramai yang kagum dan tidak kurang juga yang memaki entry ini..harharhar...ok2 serius...sebenarnya nie cuma gabus yang Atie beli dalam pek...dan Atie pasang sendiri...tak besar mana punn benda nie..boleh letak atas meja lagi..kahkah....tapi disebabkan unik..Atie tertarik untuk beli..

|
|
|
|
|
\/

          Nie ha kotak dia...ok Atie nak mintak maaf bagi yang tertipu dengan entry nie..saja bagi suspens sikit..suspens tak??hehe...jangan marah na...saja gurau...peace...

*p/s:: cuti semester dua bulan >.<





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Farrah yong said...

hampehhhhhhhhhh

tapi best tak main camtum2 tu , nak beli gak laa ;))

Amanina said...

ahhah, terkono den. haha
best jea cantum2 tu, nak gak. hehe

faridah nazurah said...

haha jumpe dinosaur konon.. hempukk baru tau!

fiQ'Ra said...

hehe comel :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..mnjd sggh..huhu

Nor Nadiah said...

hihi...ni lah dye...suker eh atie wat??

p/s :: mn ada sedap...smlm tu kira nasib jerk sebab xramai join...saingan hebat pon xde..:)

ecadwinkyasha said...

suka main cantum3 mcm tu juga.hehehe.
best best.. :)

entry pun gmpak ya atie :P

Namee Roslan said...

wahhh my fav nih!! hehe. saya suka puzzle yg macam ni.. nak beli juga lah!! :))

gigiAriEma said...

lama tak main mcm tuh. teringat blik zmn dulu2 klw beli mggi mamee ade je dpt origami smbung2 centu. hehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216