TEMAN SETIA

VIDEO | Si Cilik Yang Berbakat

ASSALAMUALAIKUM....


        Hari nie tak mau cakap banyak...tak mau merepek..tak mau makan kerepek...tak mau takbur...tak mau riak....dan sewaktu dengannya...cuma nak share video ja...jom tengok

|
|
|
|
|
|
\/



          Weh..comel kan...Atie pun tak leh nak main gitar macam tue..dah la gitar tue lagi besar dari diorang..agak2 kalau gitar tue terhempok diorang mau mati....memang berbakat habs la diorang nie..serius jeles....


*p/s:: dah tengok MIB 3 serius best...


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

12 sayang gua:

Nor Nadiah said...

nak tengok tapi kne tengok kt opis lah..pakai beruk ben ni kang tak pasal2 limit..:D

p/s :: erk..pendek ker? sama lah kita...tp kak nad semacam jerk pakai skirt..:D

ascil.punye.lah said...

alololooooo kemain comel lagi.

FarhanahAdzlan said...

saya memang ada gaya bila pegang gitar..bila petikk je habis smua runtuh retakk dengar saya petik gitar..hahaha~

nik rosmawati said...

comel sgt :)

nia marlissa said...

comel je bdak nih

Iffah Afeefah said...

tercabar ngn dak ni

#da khatam sume 87 cerpen dlm blog tu?

Umie Artoqiemie said...

arghhh..
macam saye hahhaa. #eehhh

cik ika said...

wah..comel giler daq1 nye..hehehe

p/s: memey best la MIB 3..bru smlam tgk..

Atiqah Wadiah said...

alaaa...video x leh buka :(

mumui said...

pernah tgk video ni dulu.. kalah saya.. pandai men kod A je..hehe

Nor Nadiah said...

p/s :: sygs, jual anak jerk..bukan jual mak ayah dorang..:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

a'ah mmg comell gilerr

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216