TEMAN SETIA

Perempuan Malaysia Paling Kuat Curang???

ASSALAMUALAIKUM.....



         Ehem.....tadi bukak hot.fm...isu perempuan malaysia curang nie ada lagi...woahh....makin panas isu nie kan...well sebagai perempuan dan akan menjadi wanita *bukan sama ker...akan ku kupaskan isu ini...ngehngehngeh...*ayat tak puas hati....



          Ok aku nak tanya sikit la korang...korang rasa 100% ker perempuan dekat Malaysia nie yang curang terhadap suami mahupun kekasih hati diorang???kalau 100% maknanya dengan aku sekali la termasuk dalam golongan tue yer dak??emm emm....pernah jugak la aku curang..wakaka...tapi!!!dah pakwe macam ader takder jer..mana nak boleh tahan kan???


carian google..nie melampau tahap superman

       Aku rasa kan...lelaki lagi ramai la yang curang....banyak sangat dah bukti aku nampak....ramai jugak la pakwe member-member aku yang curang...dah la curang...bagi kantoi pulak tue..ish....tak terer betul..tapi kan...kenapa la nak salahkan perempuan jer...tak adil la kan...sebab setiap benda yang orang buat tue mesti ada sebab...kan kan???



         Tapi tak tahu la kalau ada yang jenis suka kumpul stok pakwe....wohooo...tapi nasihat aku la kan...cuba la untuk setia...once korang main2 perasaan orang lain...satu hari nanti korang akan kena...sebab zaman sekarang nie semua dibayar cash..takder hutang mahupun kad kredit......ingat!!!SETIA...mana tahu lepas nie jadi 'perempuan malaysia paling banyak yang setia'....kan kelas tue kak jemah....


*p/s: sambung tengok kartun


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

Phat said...

ni random punya result ni..sebab kalo ikut data pun dari ghana..makna nya ni mesti kes pompuan malaysia yang ada hubungan ngan awang hitam..dia org kata la pompuan malaysia ni ramai yg curang padahal bape kerat je kan

Cikgu Ma said...

bleh caya ke fakta ni?hehe...terpulang pada diri masing2 la kan...tepuk dada tanya hati

iyka syafika said...

sebenarnya sama je....22 suka curang klau dye rse psangan dye tu xmenepati cita rasa dye n dtg yg lebih better kan..tpi normally laki la..huhuhu...

Zul De Alexis said...

setuju!!!! perempuan curang!!!!!!!!!!!!!!...

EH! ha ha ha

gua rasa sama jew laki perempuan...ada yg curang ada yg setia..

Zyra Roxx said...

err err cm org mesia je pelakon tu, dasatt :3

gua rasa laki yg salu curang!!! *tendang meja

Tengku Puteri said...

sama je kot pompuan ngan lelaki nih.. tapi btul gak kata awk "dah pakwe macam ader takder jer..mana nak boleh tahan kan???" hahaha.... beliau ada mcm tak ada tuh sy rasa mesti ada udang di sebalik mee kan...

boni kacak said...

tapi kan tu kes kapel mapel.. yang ni kes suami isteri.hahaha..

Fya Pelangi said...

osemmm. alahai, berita ni sje nk jd trending twitter. haha.

najihahfara said...

panas2. makin takut laki2 kat luar sane haha

محمد رازيق said...

hehe. mungkin ni random analisis. tapi bagi aku laki ke perempuan ke sama jer. bergantung pada tuan punya badan.

Namee Roslan said...

eh yeke? asyik Malaysia je lead semua benda.mcmtak logic pulak...:/ tapi saya tak pernah curang. hehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216