TEMAN SETIA

Akhirnya Habis

ASSALAMUALAIKUM!!!



          Hello....gua nak bagitau yang gua berasa sangat gembira..tak taw la kenapa seronok tiba-tiba...memang ada tanda-tanda nak masuk hospital bahagia nie..ouh bahagianya beta...tak tak..gua merepek..sebenarnya gua seronok sebab baucar buku dah berjaya dihabiskan dengan jayanya...ya!!!kalau korang nak tahu...gua semak kepala fikir pasal baucar nie...nak habiskan rm50 pun punya seksa...nak beli buku rujukan??memang tak la..sebab kursus gua ambek nie buku rujukan dia tak der jual dekat kedai buku..maka terpaksa lah gua habiskan baucar nie untuk beli benda selain buku..grrr!!! *lagi suka sebenarnya...walah!!

|
|
|
|
\/



          Nampak??banyak nie jer dah rm50..tak termasuk majalah remaja belakang tue..nie la hasil titik peluh gua pusing satu kedai hanya untuk habiskan voucher rm50..itu pun kena tambah lagi rm8 sebab lebih..gila mahal...buku elektrik tue pun dah berpuluh..grr!!!asal la buku rujukan gua semua berpuluh...yang beli dekat lecturer pun sama ja harga....memang sadis..rasa macam nak jer gua beli dekat popular sebab boleh dapat diskaun..tapi malangnya...buku rujukan gua tak der langsung dekat situ walau sebesar kuman..nah amek..sapa suruh ambik kos nie sangat..muahaha *evil laugh


           Tapi apapun gua seronok sebab impian gua nak makan mekdi tercapai...yeahh!!walhal hari-hari makan masa kat kampus..*guna walhal macam lagi terpelajar....walaupun berat gua dah naik tapi nak juga makan mekdi....memang cari bala..hikhok...


|
|
|
|
|
\/


          Tengok ada fries dua kan??muahaha..satu tue mak gua punya..dia pun gila mekdi macam gua jugak..kemain order prosperity...kalah gua ooo...tapi dah order tue tak habisnya gua juga kena habiskan..memang patut pun la gua gemuk...harhar...ok gua dah mengidam tutti frutti pulak..ada yang nak belanja???


*p/s:: dok rumah seminggu..24/7 jam makan..grrr



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

22 sayang gua:

coklatberapi said...

wuuu lapar prosperity tp dah habis dah kan..;(

grawwrbabe. said...

Haiyaa.. lau akak, senang sangat nak menghabiskan baucer tue.. mcm ne leh susah lak ni??? hehee

msredcheesecake said...

nak habis kan baucer 50 hengget susah? kalau akak sekelip mata je habeh... tak cukup pun... hhee

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa bestnyer mak dia pon suka mkn mcd gak..

parent moon xsuka.. huhu

cik ika said...

ika ade lg rm100//juz pikir nk bli novel gn majalah je pasni..hehehe

Rien Rose said...

sdpnya mekdi..

fairuz said...

ko ni membazir je tau haha

nia marlissa said...

kenapa tak beli mangga .meuhaha

faridah nazurah said...

haha sodap je tengok mekdi tuh!

Miss Nadya said...

sedapnyer mekdi..teringin nk makan mekdi jugak.. T_T

Hans said...

aku juga xsempat nak ambil voucher tu
sedih betul

Cik Nur said...

terima kaseh sudi singgah blog cik nur...nyamuk mane leh mkn cucur..kena isap darah..hehehe..

gurau2 je,..jgn marah ye.. :)

najihah sahami said...

gulp...tuti fruti..bestnya...T_T
mengidam tetiba.

cikwahidaidris said...

dah laam xmakan prosperity. wuwu

Selendang Merah said...

wah bestnya dpt makan mekdi..hehe

jom sm belanja tutti frutti tapi tahun depan lerrrrrrrrr..hehehe..:P

cIk JanNah said...

untung dapat voucher. mcm2 boleh beli tu dik. hehe. sis pon hantu mekdi jugak..fuhhh lama tak makan mekdi nie

Miss Nadya said...

sabtu ni nak pegi mekdi puas2 nak tunjuk kt eti.. #okbai ..:D

p/s :: tggu kak nad cari pasangan yg betoi2 nk kak nad eh..:D

Nur Syazana Mohammed Sani said...

lame dah tak baca remaja . mak tak bagi baca majalah =(((

entry baru --> http://syazanasani.com/lagi-ciplak-menciplak/

EZAD AMIR said...

Arghhh jelez nya...guwa x ambik pn lg baucer tu..
=.=

syafiqakarim said...

rasa nye kan...kalau mekdi
bole beli pakai baucer,mesti kegemukan hbs la kita semua.hahah

ok ok -.-
baucer kite hbs dkt buku fixi.tp ada
baki 100 lg.hahah

Namee Roslan said...

bestnya !! sy tak ambil pun voucher tu. :( sedih. kalau tak , saya nak. nak beli buku! hehe. :) ruggiiinya saya kan.

Cik Puan Muda Umi said...

huaaaaa..tetiba lapar mekdiii..adehhh...:(

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216