TEMAN SETIA

Projek 1 : Shark Ville

ASSALAMUALAIKUM....



        Morning alls...disebabkan tak boleh tido akibat overnight terlebih masa...so aku update la entry busuk nie....kahkah*ada jugak kerja aku nak buat


        Ok minggu kepas untuk subjek softskills...aku dapat assigment untuk mereka sebuah negara sendiri dengan jayanya...aku nie bab imaginasi..khayalan...dan sewaktu dengannya...memang pro la...tapi nasib la tugasan nie secara group..kalau tak memang sampai tahun depan baru nak siap *budak pemalas memang la kan....jdi hasil daripada kepala hotak aku yang dah terhantuk baru tengadah nie...maka terhasillah sebuah negara dalam air yang bernama 'Shark Ville' *aku punya kerja suh letak nama nie






        Tadaaa...nie peta negara kitaorang..bukan aku yang lukis...member aku lukis...sebab aku bab lukisan tangan nie memang failed walaupun ambil seni dulu...yang tengah tue,negara besar kitaorang....a.k.a pusat pentadbiran...yang 6 ketul keliling tue..negeri untuk negara kitaorang






         Nie pulak bendera untuk negara kitaorang...ha nie aku buat..memang berpeluh jugak la nak buat kan...guna paint pulak tue..tapi serius cantik *versi puji diri...yang tulisan ZR tue..konon2 mewakili nama perdana menteri bagi negeri kitaorang...harhar


       Aku tak tahu la samaada satu hari nanti..negara bawah air yang kitaorang reka nie boleh wujud ker tak..kalau dah wujud...jangan lupa petik nama kau dengan geng aku sebab kitaorang yang rancang.....ngeh~


*p/s: jatuh motor



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

Maria Menado~ said...

hahah. yeke.. jatuh moto ke? hehe.. hebat ni. da ade plan bentuk negara.. kena pilih benua mana nak la dulu. :)

✿Lady Ainaa✿ said...

Amboiii sgt kreatif syg!!! cantik laaaaaaa... kalau ena, ena pun tak tahu nk reka sedemikian.. semoga berjaya!!! hehehe

Zul De Alexis said...

kemain cantik tu...ada wat tempahan x? kihkih

msredcheesecake said...

Ni subject apa ni kena wat negara ni?

Namee Roslan said...

menariknya assignments ! hehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216